WIADOMOŚCI

Kubica obawia się o F-duct
Kubica obawia się o F-duct
W Turcji Robert Kubica przyznał, że dostrzega obawy co do liczby ekip stosujących system F-duct.
baner_rbr_v3.jpg
Ekipa Polaka cały czas pracuje nad własną wersją F-ductu, jednak nie sprawdzała go jeszcze na torze. W Turcji nowy system sprawdzają kolejne dwie ekipy- Force India i Red Bull.

„Niektórzy z naszych rywali mają F-duct, który da im większą prędkość maksymalną” mówił Kubica dla magazynu Auto Motor und Sport. „W Barcelonie Sauber udowodnił jak wiele można zyskać, gdy system dobrze działa.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

16 KOMENTARZY
avatar
Nuhtylupik

28.05.2010 11:15

0

i słusznie że sie obawia. Renault niby takie rozwojowe (poprawki przed kazdym gp) a być moze kluczowe ulepszenie mają w d...


avatar
MontyF!F!

28.05.2010 11:19

0

Tak to daje sporo. Ale Sauber miał pomysł jeszcze z 2009 roku BMW. Przykładowo Ferrari ma już z tym problemy. Choć pracują nad tym od 2 GP.


avatar
jankes15

28.05.2010 11:29

0

Merc też miał problem z Fduct


avatar
real4256

28.05.2010 11:43

0

Usunięty


avatar
marcin20

28.05.2010 12:05

0

No, może być ciężko.


avatar
smk

28.05.2010 12:23

0

Lepiej niech renault popracuje trochę dłużej nad tym systemem i będzie on dopracowany a nie jak Ferrari zrobi go na hura i będzie bezsensowny i trudny w użyciu.


avatar
paw_ko

28.05.2010 12:25

0

też mnie to dziwi, na każdym kroku chwalą się że poprawki na każde GP itd. a jakoś wszyscy ich wyprzedzając z każdą nowinką.


avatar
renault-rk

28.05.2010 12:25

0

kubica powinien miec f duct od raz uw bolidzie i to poprawilo by jego osiągi


avatar
Oski9191

28.05.2010 12:38

0

Myślę, że planują kanał F wprowadzić razem z tym dużym pakietem jaki szykują


avatar
RentonB

28.05.2010 13:04

0

F-Duct ma byc na Kanade, chociaz Eric obiecal na Turcje. Ale nie ma co sie martwic jak widac w FI kanal nie dziala na dodatek tworzy problemy, no a Red Bull kogo obchodzi i tak sa nie do pokonania wiec...


avatar
atomic

28.05.2010 15:28

0

wydaje mnie sie ze kempa spoda na psy


avatar
Budyn_F1

28.05.2010 19:31

0

Musza troche popracowac nad F-duct. zeby dobrze dzialal.


avatar
koal007

28.05.2010 19:55

0

@11 Ty pewno już spadłeś. ... . Co do F-duc. Indianie opracowali zamykanie przepustu nadgarstkiem, ale na treningach wypadli tak blado, że Sutil rozwalił wózek. Za bardzo chcą a Bolid F1 to delikatna konstrukcja. Lepiej, żeby ten Roberta był w miarę dopracowany i może być trochę później. A Bule też już mają duca, bo kto się nie rozwija, ten zostaje z tyłu. Robert i Vitalij w treningach bdb.


avatar
Jacu

29.05.2010 08:46

0

nie ma co panikować - patrząc na osiągane prędkości maksymalne to Renówki w tym roku wcale tak mocno nie odstają i są zawsze w czubie. Widać, że znacznie poprawili jednostki napędowe. Raczej niech się skupiają na docisku bo to jest kluczowa sprawa, a F-duct zostanie i tak zabroniony od przyszłego sezonu więc nie wiem czy warto się na niem aż tak skupiać. Bulle go nie mieli do tej pory i wymiatali. Poza tym zjawiska aerodynamiczne są bardzo skomplikowanymi zagadnieniami i źle opracowane mogą więcej szkód przynieść niż korzyści.


avatar
[email protected]

29.05.2010 10:09

0

f-1 to bardzo delikatny sport, nagradzający wysiłek CAŁEGO zespołu, dbającego o szczegóły. to jak widać gołym okiem jest bardzo ważne, ale i tak, przy tak wyrównanej stawce, szczęście odgrywa dość istotną rolę. wydaje mi się, że system f-duct bę dzie sprzyjał osiąganiu leprzych rezultatów, ale czy to się przełoży na wyścig? pamiętam jak dysponujące f - ductem McLareny i Mercedesy zdominowały treningi przed gp chin, ele potem już łatwo nie było. podzielam poglądy na temat skomplikowanych zagadnień aerodynamiki, trzymajmy kciuki za inżynierów renault i oczywiście za farta kubicy...


avatar
Knight Rider

08.02.2012 22:44

0

jeden z najbrzydszych bolidów w 2012 :P


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu